.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به مناسبت روز ارتش ؛
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان
امروز ارتش جمهوري اسلامي ايران با برخورداري از عنايات الهي و با رهبري داهيانه و خردمندانه فرماندهي معظم كل قوا و در ظل توجهات حضرت ولي عصر عجل ا... تعالي فرج الشريف با بيش از 30 سال حضور مقتدرانه با بهره گيري ...
پيام مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان

نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان در پيام مشتركي اعلام كردند، ‌29 فروردين ماه روز ارتش جمهوري اسلامي و روز تجليل از حماسه آفريني ها و ايثارگري هاي سلحشوران نيروي زميني ارتش درجبهه هاي شرف و شهادت در صحنه هاي آزادگي براي حفظ كيان اسلامي و استقلال و تماميت ارضي كشور است.

به گزارش شمال نيوز، در اين پيام آمده است؛ روز ارتش در حقيقيت، يادگار رهبر فرزانه عالم تشيع و آن فرمانده بزرگ ارتش است آن بزرگمردي كه واژه واژه مقاومت، ايثار و فداكاري را در زواياي قلب و انديشه مسلمانان جهان حك كرد و به آنان آموخت كه در اوج رشادت و تا مرز شهادت، سربازان فرياد گر اسلام ناب محمدي باشند.

هر ساله بيست و نه فروردين يادآور رشادتهاي بزرگ مردان خاكي پوش است كه شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع كنند، آناني كه در طول هشت سال دفاع مقدس آن چه در توان داشتند را براي دفع تجاوز و حفظ حريم دين و ميهن بكار بستند و نشان دادند كه نيروهايي كارآمد، پر افتخار و پرقدرتي هستند كه با توكل به خداي متعال و الهام از مكتب شهادت طلبانه سيد الشهدا (ع) همواره آمادگي انجام هر مأموريتي را دارند و در اين رهگذر به فرمان حضرت امام خميني (ره) با خلق حماسه هاي عظيم و به يادماندني برگ هاي زرين افتخار را به دفتر تاريخ سراسر حماسه ملت ايران افزودند.

امروز ارتش جمهوري اسلامي ايران با برخورداري از عنايات الهي و با رهبري داهيانه و خردمندانه فرماندهي معظم كل قوا و در ظل توجهات حضرت ولي عصر عجل ا... تعالي فرج الشريف با بيش از 30 سال حضور مقتدرانه با بهره گيري از نيروهاي دلسوز توانمند، متخصص و بهره گيري از آموزش هاي لازم و جديد و تجهيز و نوآوري و دستيابي به امكانات و وسايل دفاعي و نظامي به نيروهاي قدرتمند و عزتمند در منطقه و جهان تبديل شده كه همواره آماده دفاع از انقلاب شكوهمند اسلامي و مقابله با هر گونه توطئه و ترفند استكبار جهاني و صهيونيسم بين المللي هستند و اين ارتش بزرگ مايه ي سربلندي و افتخار ملت عظيم و مسلمان ايران و خارچشم دشمنان است و بدون ترديد ارتشي كه بر اساس دينداري، اخلاقمداري و كارآيي تشكيل شده و ملت را سرمايه اصلي خود مي داند، قادر است در تمامي عرصه هاي مديريتي، سازندگي و دفاعي مدافع راستين نظام مبتني بر ولايت فقيه و حامي مستضعفين باشد.

اينجانبان ضمن تبريك فرارسيدن ولادت حضرت زينب سلام ا... عليها به عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت و بزرگداشت مقام شهيدان، جانبازان و همه ي رزمندگان و كاركنان ارتش قدرتمند جمهوري اسلامي ايران اين عيد ارتشيان را به فرماندهي معظم كل قوا و همه ي مردم فهيم و هميشه در صحنه ي استان گيلان تبريك و تهنيت مي گوييم و اميدواريم در سال "همت مضاعف و كارمضاعف" همواره در راه پاسداري از استقلال و تماميت ارضي ايران اسلامي موفق و سرافراز باشيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.